איך לבנות עסק (POD (Print on demand על סטרואידים לתקופת החגים? תוכנית פעולה!

לקראת תקופת החגים שנפתחת עם ה-Black Friday ביום שישי הבא, הרבה חברים כאן מחפשים רעיונות מה למכור ואיך לנגוס חתיכה קטנה מעוגת האיקומרס המפלצתית שהולכת להתפוצץ השנה במכירות החגים.
הפעם אני מגיש לכם על כפית של כסף תוכנית פעולה לעבודה עם ספק ה-POD לתכשיטים הטוב ביותר שקיים בתעשיה, קבלו את ShineOn
(מסוג הפוסטים האלה ששווים זהב וקריאה עד הסוף…)

רקע
לכל מי שטרם שמע על אפליקציית ה-POD הזו, מדובר בספק תכשיטים שמאפשר לכם לעצב את התכשיטים בעצמכם, המפעל נמצא בארה”ב, זמני המשלוח מהירים (פחות בתקופת החגים הלחוצה) והכל פועל באוטומציה מלאה, כולל העלאת העיצוב שלכם בתוך האפליקציה, חיבור ישיר לחנות ואפילו עמודי המוצר מיוצרים על ידי האפליקציה וממירים על סטרואידים.

מה המוצרים?
זו יכולה להיות חריטה של מסר מסוים על התכשיט, או תמונה שהלקוח מעלה בחנות, או אפילו עיצוב שלכם מוטמע בתוך התכשיט…אבל המוצר שהכי פופולרי היום ב ShineOn אלו התכשיטים שמגיעים בתוך קופסת מתנה יפה עם פתק הקדשה מעוצב (כמו בתמונה למטה).
מכיוון שמדובר בעיצוב עצמאי שאתם עושים, תוכלו לקחת את זה לאיזה כיוון או נישה שאתם בוחרים: פועלים בנישת הכלבים? תעשו עיצוב ל Dog mom, מתנה לכל אוהבות הכלבים.

פועלים בנישה של אופנוענים? תעצבו את זה בסגנון שמתאים לאופנוען הקשוח ואם הוא גם סבא, אז המסר יכול להיות “לסבא האופנוען שלי, מהנכדה האהובה שלך”.
לא פועלים בנישה ולא יודעים מה לבחור? תלכו על הכי פשוט, מסר שמתאים לבעל/אשה/אח/אחות/חבר/חברה/ארוס/ארוסה וכדו …הבנתם את הנקודה.

ומה לטרגט?
הכי קל…תתרגטו הכי רחב שאפשר, מערכות יחסים, נשואים, בזוגיות ותנו לפייסבוק לעשות את העבודה. אם העיצוב שלכם טוב תהיו בטוחים שזה ייתפס בכל מצב ומשם המכירות יגיעו כבר באופן טבעי ותוכלו לעשות סקייל, עם מוצר כזה איכותי בזמן משלוח כל כך מהיר בתוך ארה”ב (וגם לשאר העולם), הלקוחות כבר יחזרו ויקנו עוד וההמרות שלכם יהפכו לזולות במיוחד.אבל אני לא יודע/ת לעצב בעצמי

גם את זה ShineOn פתרו בצורה מבריקה והם בנו קהילה חמה ותומכת של מעצבים מכל העולם שמעלים פוסטים באופן שוטף עם עיצובים מוכנים שלהם למכירה.
אהבתם קו עיצובי כלשהוא? צרו קשר עם המעצב בפרטי ובקשו ממנו לייצר עבורכם סדרת עיצובים, החבר’ה המעצבים מבנלגדש, הודו ופיליפינים זמינים לעבודה מיידית והמחירים שלהם ממש אבל ממש שווים, ובתקופה הזו כולם משוועים לעבודה!

וטיפ קטן שלא שמעתם ממני…התחברתם למעצב מסויים ומרוצים מהעבודה שלו/ה? קחו אותו לפרוייקטים נוספים של עיצובים בחנות ותהפכו את החנות שלכם לחנות POD מובילה עם סוגי מוצרים שונים, Printify זו אחלה אופציה.לסיכום, שרטטתי לכם כאן תוכנית עבודה מא’-ת’ איך למכור ולהרוויח בחגים הקרובים גם אם אין לכם היום שום חנות באוויר וגם אם לא היה לכם מושג עד עכשיו אילו מוצרים למכור, אין זמן טוב יותר להתחיל מאשר עכשיו.

נ.ב: ל- ShineOn יש גם פלטפורמת מכירות שמאפשרת לפתוח חנות על הפלטפורמה ולמכור דרכה, מבלי להתחבר לשופיפיי ולעבוד דרך האפליקציה שלהם, פשוט שולחים את הטראפיק לחנות שלכם על פלטפורמת ShineOn ומקבלים את התשלום מהמכירות ישר לפיוניר או לפייפאל שלכם.

זהו, מכאן זה שלכם בלבד, מי שלא מנסה- לא עושה.

מאחל לכם אחלה מכירות BFCM XMAS .

בהצלחה

דוד פופוביץ

דוד פופוביץ הוא הבעלים ומנכ"ל משותף של Trust The Brokers והבעלים של קהילת יזמי איקומרס בישראל המובילה את תחום האיקומרס בישראל. דוד מוכר כאחד מיזמי האיקומרס המובילים בארץ ומוכר גם בזירה הבינלאומית, עשה אקזיט על מותג האיקומרס הידוע שלו בנישה של הזאבים ומייעץ לעסקים שרוצים לבנות את המותג שלהם אונליין בצורה הנכונה, בין אם בארץ או בחו”ל.

מחפשים את הנכס הדיגיטלי
המושלם בשבילכם?

השאירו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם.

אהבתם את הכתבה?
שתפו בקליק
כתבות בנושא
דילוג לתוכן