איך להיזהר מרמאויות בתחום נכסים דיגיטליים? 5 טיפים שיעזרו לכם לזהות!

איך להיזהר מרמאויות בתחום נכסים דיגיטליים? 5 טיפים שיעזרו לכם לזהות!

אחת המטרות שלנו לפתיחת הקהילה היתה לתת תוכן וידע בנושא חדש לגמרי בתחום האונליין, ולבנות סטנדרט חדש של אמינות ובקרת איכות בג’ונגל הנכסים הדיגיטליים שהיה קיים עד היום.

בפועל, מאז שהקמנו את הקהילה שלנו ואת סוכנות הנכסים הדיגיטליים עוררנו מודעות רבה לנושא ולצערנו נוצר גם אפקט שלילי שגרם לגל של קבוצות פייסבוק חדשות עם שם דומה לשלנו, חשבונות פיקטיביים של פרופילים בפייסבוק, ולא מעט אנשים ללא ניסיון בנושא שגורמים להרבה דיסאינפורמציה, ולכן היה חשוב לי לכתוב מדריך קצר ב-5 נקודות מפתח שיעזרו לכם לעלות מהר על אותם “רוכבי גל” חסרי ניסיון.

1. בדקו האם הפרופיל שמציע לכם נכס או רוצה לקנות נכס הוא פרופיל אמיתי, יש מספר אנשים שהקימו קהילות שפועלים תחת חשבונות פיקטיביים, לא עושים עסקים עם חשבון פיקטיבי ומבלי לעלות לשיחת זום. נקודה.
רק בשבוע האחרון הוצאנו מהקבוצה מישהו שנכנס עם עוד 5 חשבונות פיקטיביים שלו, פרסם פוסט כש- 5 התגובות הראשונות היו מהחשבונות הפיקטיביים שלו.

2. בדקו האם הם מוכרים בתעשייה, האם מישהו מהחברים שלכם שמע עליהם בעבר, האם הפרופיל שלהם פומבי ואפשר קצת ללמוד על הבנאדם.

3. שאלו שאלות ונסו להבין אם יש להם ידע, מה הניסיון שלהם בעסקאות נכסים דיגיטליים?

4. נסו להבין האם הם פועלים לבד או בצוות, בקשו לדבר עם שאר חברי הצוות.

5. בדקו את המסמכים שהם שולחים, האם נוסחו על ידי משרד עו”ד או בכתיבה חופשית. קריטי ביותר.

ודבר אחרון, עסקים עושים עם אנשים ועדיף עם אנשים שמכירים או שהומלצו על ידי חברים שסומכים עליהם, הפעילו שיקול דעת גם כשמדובר בעסקאות קטנות, תמיד בקשו לראות הוכחות, דו”ח הוצאות והכנסות, נתוני אנליזה ובצעו בדיקות נאותות מלאות.

אנחנו כאן כדי לחסל את הג’ונגל וניצול חוסר ההבנה שיש לאנשים בתחום, בהמשך אם נצטרך גם נחשוף ונפרסם את כל הפרופילים הפיקטיביים שפועלים כעת בתעשייה, ואם צריך גם נעשה Call out ונחשוף את השמות המלאים של מי שעומד מאחורי החשבונות האלה, כשירות לקהילה – כדי שלפחות החברים שלנו כאן לא יפלו בפח.

בהצלחה לכולם!

דוד פופוביץ

דוד פופוביץ הוא הבעלים ומנכ"ל משותף של Trust The Brokers והבעלים של קהילת יזמי איקומרס בישראל המובילה את תחום האיקומרס בישראל. דוד מוכר כאחד מיזמי האיקומרס המובילים בארץ ומוכר גם בזירה הבינלאומית, עשה אקזיט על מותג האיקומרס הידוע שלו בנישה של הזאבים ומייעץ לעסקים שרוצים לבנות את המותג שלהם אונליין בצורה הנכונה, בין אם בארץ או בחו”ל.

מחפשים את הנכס הדיגיטלי
המושלם בשבילכם?

השאירו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם.

אהבתם את הכתבה?
שתפו בקליק
כתבות בנושא
דילוג לתוכן