איך מתמחרים עסקי איקמורס ודרופשיפינג?

אחד מהנכסים הדיגיטליים שאני אוהב לתווך בהם, אלו נכסים דיגיטליים מסוג חנויות איקומרס.

כמי שמגיע מעולם האיקומרס ובעיקר דרופשיפינג, אני נחשף לעסקאות מדהימות שמתבצעות על הנכסים האלה, וגם אני באופן אישי מכרתי מספר נכסים כאלה שפיתחתי, מיתגתי והבאתי לבשלות עסקית.

נכס מסוג חנות איקומרס (ואפילו חנות דרופשיפינג), זה עסק לכל דבר וככזה ניתן להעביר את העסק לידיים חדשות וליהנות מאקזיט.

איך אנחנו מתמחרים עסק דרופשיפינג?

במרבית המקרים זה יהיה במכפלה מסוימת של אחוז הרווח הממוצע החודשי כפול מספר חודשים מסוים בהתאם לוותק החנות, לנכסים שברשותה ולפוטנציאל גדילה שלה.

מה שיפה בעסקי דרופשיפינג זה שהם נמכרים בסכומים יפים גם אם החנות רק התחילה, ומדוע?

כי במקרים מסוימים בעל החנות הצליח לפצח נישה ורעיון שאין בו הרבה מתחרים, הוא מצא ייחודיות, הצליח לבדל ולמתג את החנות כך שהיא נראית כמו מותג אמין וותיק שמייצר מכירות מהיום הראשון.

במקרה כזה, בעל העסק מעביר לידיים החדשות חנות מוכנה לעבודה, עם חיבור לספקים שלו, לאחר מחקר על הנישה והכנסת מוצרים רלוונטיים, ומי שקצת מבין בפרסום ממומן יכול להתחיל לתפעל מותג חדש מהיום הראשון וברוב המקרים חנויות כאלה מתומחרות בסכום שהיינו במילא משלמים עכשיו למישהו מקצועי כדי שיבנה לנו אתר, יעשה לנו עיצוב, מיתוג והכנסת מוצרים לחנות.(כמה עשרות אלפי שקלים).

בעידן של היום, חנויות דרופשיפינג נהנות מאוטומציה מלאה, מזמני משלוח מהירים מאד מסין מה שמאפשר לייצר רווחיות יפה על המוצרים תוך שמירה על רמת שביעות רצון גבוהה של הלקוח.

ואולי ההבדל המרכזי בין נכס דיגיטלי מסוג חנות איקומרס לבין נכס דיגיטלי מסוג אתר לייצור לידים או פרסום, הוא היכולת להגיע בזמן מאד קצר לרווחיות גדולה והיכולת לייצר סקייל מהיר לעסק (חשוב להקפיד לבצע את זה בצורה נכונה כדי שלא תקבלו חסימה מפייפאל או פייסבוק)

אז חברים, דרופשיפינג חי ובועט ועובד היום טוב יותר מתמיד.
ולכן, אם יש לכם כישרון בזיהוי טרנדים, ביכולת לחקור קהל ולהבין מה אנשים אוהבים, ביכולת למתג חנות, לבחור מוצרים ולבנות אתרי ווקומרס או שופיפיי, אתם יכולים לעשות מזה עסק אמיתי, להרים מותגי איקומרס לפנות אלינו שנעזור לכם למכור אותם לקונים המתאימים ולעשות כסף יחסית מהיר מהכישרון שלכם.

יש בחוץ לא מעט אנשים שמחפשים להיכנס לעולם האיקומרס אבל הוא עדיין חדש להם, אז במקום להתחיל לחפש איש מקצוע לגרפיקה, איש מקצוע לבניית אתר, איש מקצוע למוצרים בסין וכדו’ הם פשוט קונים עסק מוכן ולומדים להתגלח עליו באופן פרקטי.

אמנם מדובר בעסקאות קטנות של כמה עשרות אלפי שקלים, אבל אלו עסקאות מהירות מאד ואנחנו אוהבים לתווך בעסקאות המהירות האלה, ויש לנו גם קונים פוטנציאליים שמחכים לעסקאות האלה.

דוד פופוביץ

דוד פופוביץ הוא הבעלים ומנכ"ל משותף של Trust The Brokers והבעלים של קהילת יזמי איקומרס בישראל המובילה את תחום האיקומרס בישראל. דוד מוכר כאחד מיזמי האיקומרס המובילים בארץ ומוכר גם בזירה הבינלאומית, עשה אקזיט על מותג האיקומרס הידוע שלו בנישה של הזאבים ומייעץ לעסקים שרוצים לבנות את המותג שלהם אונליין בצורה הנכונה, בין אם בארץ או בחו”ל.

מחפשים את הנכס הדיגיטלי
המושלם בשבילכם?

השאירו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם.

אהבתם את הכתבה?
שתפו בקליק
כתבות בנושא
דילוג לתוכן