קורס נכסים דיגיטליים

עולם הדיגיטל זהו עולם מרתק ומלא בהזדמנויות, בזה אין לנו ספק. אך יחד עם זאת הוא גם יכול להיות מאוד מורכב ומסובך להבנה, מה שהופך את עולם הנכסים הדיגיטליים זמין ונגיש רק לאנשים ספציפיים שמבינים ולמדו דיגיטל. לא חבל? לדעתנו חבל מאוד.
לנו בסוכנות יש אינטרס ברור מאוד להרחיב כמה שיותר את האוכלוסייה אשר יודעת לתפעל ולהרוויח מנכסים דיגיטליים – בגלל שככה קהל הקונים שלנו יגדל ויהיו לנו עוד אנשים להציע להם נכסים למכירה שאנחנו מייצגים תחת שירות התיווך שלנו.
לכן הקמנו קורס דיגיטלי בנושא הנכסים הדיגיטליים פשוט וקל להבנה אשר מיועד לאנשים שרוצים להיכנס לתחום ולא יודעים איך. אנחנו נרחיב עליו בהמשך. לפני כן, חשוב לנו לדבר קצת על העתיד.


לאן עולם הנכסים הדיגיטליים הולך?

אנחנו בסוכנות מאמינים שכל עולם הנכסים הדיגיטליים הוא ממש בתחילת דרכו בזמן כתיבת שורות אלה – אוגוסט 2022. במיוחד בישראל.
מה זה אומר תחילת דרכו? בגדול – שיש לו עוד הרבה לאן לצמוח, בקטן – נרחיב:

  • לא מספיק אנשים מבינים בתחום כרגע.
    דיברנו על זה קצת בתחילת המאמר, כרגע עולם הדיגיטל ותחום הנכסים הדיגיטליים בפרט נגיש וזמין רק לאנשים ספציפיים שמבינים בתחום. לדעתנו זה רק עניין של זמן עד שאחרים יבינו את הפוטנציאל ויהיה להם חשוב להבין את התחום וימצאו את הדרך ללמוד מה צריך לעשות ואיך – ממש כמו בקורס נכסים דיגיטליים שלנו.

 

  • המכפילים והמחירים של נכסים דיגיטליים יעלו.
    בעקבות העובדה שכרגע העולם הזה מיועד רק לאנשים ספציפיים וזו כמות מצומצמת של אנשים בהכרח. השוק (מה שקובע את המחירים) גם כן מאוד מצומצם.
    בוא ניקח לדוגמא את הנדלן, (להבדיל אלפי הבדלות – שם ההשקעה נחשבת פאסיבית ואילו בנכסים דיגיטליים צריך לדעת לתפעל ולעבוד עליהם) מחירי הנדלן לא מפסיקים לעלות בשנים האחרונות וזה בגלל שהשוק רווי בקונים  – תמיד יש ביקוש לדירות ולכן המחירים שלהן רק עולים.
    אנחנו בסוכנות מאמינים שלאט לאט יכנסו עוד קונים לשוק הנכסים הדיגיטליים הן בעקבות הידע והחינוך שוק שהולך ומתרחב והן מבחינת הפתרונות שהולכים ונבנים גם למשקיעים שמעוניינים להיות פאסיביים גם בעולם הנכסים הדיגיטליים. (הרחבנו על זה כאן)

 

שורה תחתונה – נכס שהיום שווה X עוד שנתיים – שלוש יהיה שווה הרבה יותר, לדעתינו.
כמה הוא יהיה שווה? לא ידוע, אבל בהחלט יהיה שווה להמתין ולראות.

אז אחרי שדיברנו על הפוטנציאל הגלום בעולם הנכסים הדיגיטליים ולמה הזמן הכי טוב להיכנס לתחום הוא דווקא עכשיו – שווה לדבר על הקורס שלנו, שיתן לכם מענה ואת הידע הדרוש להיכנס לעולם הזה.

 

מה חשוב לדעת על הקורס שלנו?

בקורס נכסים דיגיטליים אתם תלמדו על מספר סוגים של נכסים דיגיטליים ביניהם: עמודי אינסטגרם, חנויות איקומרס, אתרי תוכן, אתרי לידים וקבוצות בפייסבוק. אתם תבינו כיצד לתפעל כל נכס שכזה, איך בכלל מרוויחים כסף וכיצד ניתן לדעת שווי של כל נכס כזה בנפרד.
נדבר על נכסים מניבים והשקעות פאסיביות ונשבור כמה מיתוסים של הצעות מפתות שקיימות בעולם הזה, מפתות אך שיקריות. נלמד איך להיזהר ולהימנע מהונאות למינהן בעולם הנכסים הדיגיטליים.
והכי חשוב – נלמד איפה להשקיע את הכסף שלכם נכון ואיך להרוויח יותר מנכסים הדיגיטליים.

הקורס מיועד לאנשים אשר מעוניינים לקחת חלק בעולם הנפלא הזה של הנכסים הדיגיטליים. בין אם אתם מתחילים ובין אם אתם כבר מנהלים כמה נכסים בעצמם, אין לנו ספק שהקורס הזה יועיל לכם ויתרום לכם הרבה.
יעשה לכם הרבה סדר בראש, או אפילו טוב מזה – בלאגן בריא בראש.


מי מעביר את הקורס?

בני פרבר, מנכ”ל הסוכנות

זיו גליצקי, מנהל מחלקת אתרים ועסקי תוכנה בסוכנות

יעקב צדק, בעלים של המכללה הדיגיטלית BMA

כולם בעלי ניסיון רב בדיגיטל ובעולם הנכסים הדיגיטליים בפרט.

הסילבוס וכל הפרטים המלאים – קורס נכסים דיגיטליים

WhatsApp Image 2022 08 29 at 21.22.43

דילוג לתוכן