אפס למאה אלף ש”ח בשלושה (וחצי) ימים… בישראל.

מספר תובנות אפס למאה אלף ש”ח בשלושה (וחצי) ימים… בישראל. (חנות ישראלית, קהל ישראלי)

יזמות זו היכולת לחשוב מחוץ לקופסא, לקחת סיכונים, להשקיע זמן וכסף לפני שרואים תוצאות ואז… להתמיד להתמיד להתמיד.

יזמות איקומרס בתחום המופלא הזה שהקורונה רק עשתה לו טוב הוא לא רק דרופשיפינג מסין, או חנות אמזון או איביי.

יזמות איקומרס משלבת בתוכה את כל מה שדרוש מיזם רגיל בתוספת הבנה מעמיקה במסע לקוח או בשמו האחר People Journey.

זה עולם מרתק שדורש הבנת נפש האדם, פסיכולוגיית צרכנות, שיווק ברבדים גבוהים, יכולות אנליטיות מפותחות, הבנה טכנולוגית וחיבור מערכות, היכולת להסיק מסקנות, יכולת למצוא פתרונות מהירים לבעיות שעולות בכל רגע נתון, ועוד ועוד.

כשמחברים את כל זה לתוך השלבים הנכונים לבניית מותג (הבנת קהל, יצירת ערכים ותוכן) אז מתחילות להיווצר הזדמנויות איקומרס מסחריות נדירות.
וכמו בכל דבר, זה רק קצה הקרחון של ההצלחה ומתחתיו יש כשלונות מפוארים, הפסדים כספיים, והמון קילומטראז של ניסוי וטעייה עד להרכבת החומרים המדויקים והמותאמים למתכון המנצח.

וכמו ששמתם לב, שום מילה על פייסבוק או על טכניקה, כשהכל נמצא מדויק במקום, פייסבוק זה רק הכלי להעברת טראפיק ממקום למקום. ההצעה, המוצר, האתר, החוויה, השירות – זה שלכם. וזה מה שישפיע על ההמרה.

ולשאלות שיגיעו: עלות הפרסום $2000, פייסבוק בלבד.

דוד פופוביץ

דוד פופוביץ הוא הבעלים ומנכ"ל משותף של Trust The Brokers והבעלים של קהילת יזמי איקומרס בישראל המובילה את תחום האיקומרס בישראל. דוד מוכר כאחד מיזמי האיקומרס המובילים בארץ ומוכר גם בזירה הבינלאומית, עשה אקזיט על מותג האיקומרס הידוע שלו בנישה של הזאבים ומייעץ לעסקים שרוצים לבנות את המותג שלהם אונליין בצורה הנכונה, בין אם בארץ או בחו”ל.

מחפשים את הנכס הדיגיטלי
המושלם בשבילכם?

השאירו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם.

אהבתם את הכתבה?
שתפו בקליק
כתבות בנושא
דילוג לתוכן